lördag 26 april 2008

Värme

Igår hann jag inte skriva nåt, kom hem vid 00.30. Jag, mamma och hundarna åkte till Kalhäll och åt trevlig middag hos Maja och hennes flock. Maja tyckte det var många hundar som kom och visade vart skåpet skulle stå. Trolla fick några tillsägelser, inga hårda men lite morr och Trolla visade underkastelse. Senare på kvällen fick Trolla igång Maja till lite lek iaf. Elvira strosade mest omkring själv och Betty hängde på armen.

Tidigare på dagen, efter skolan, gick jag och några kompisar till en djurbutik i gröndal. Jag köpte en leksak, grisöron och ett koppel till Betty.

Idag tog jag bussen till Arninge och skulle kolla på djurmagazinet, men dom hade inget till mig. Jag och hundarna tog en promenad hem, men det var otroligt varmt!! Eftersom vi gick förbi sjön fanns det en del önskemål på bad, men vi skippade det idag. Nöjda hundar när vi kom hem iaf. Trolla gick lös hela vägen, även fast det var cyklar, joggare, barn, hästar, hundar m.m. Duktig hund!

Nu ska jag laga lite tacos till mig själv....typisk lördag kväll för en 19-åring....haha..



Trolla & Betty på golfbanan.


Elvira


Maja säger till Trolla


Trolla kan hoppa högt


Trolla fick en ny leksak.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder :)