onsdag 30 april 2008

Valborg

Igår var jag nere på fyrfotaplan tillsammans med Mia och hennes hund Jojje. Han är en border collie som skulle få prova på lite agility. Hundarna hade jätteroligt och lekte mellan träningen.

Idag är det valborg och mösspåtagning! Vi hade en liten "ceremoni" i aulan, där alla 3:orna samlades och satte på sig studentmössorna.

Åkte hem och cyklade iväg för att möta mamma som var ute med hundarna.
Sen tog vi bilen och åkte och handlade och eftersom regnet kom tänkte vi kolla på lite olika brasor sittandes i bilen. Så vi åkte runt på lite olika ställen och såg några brasor. Det var mycket folk ute trots regnet.
Nu har vi städat och lagat mat, klockan visar 23.06 och jag är jättetrött. Ska pallra mig upp till sängen innan jag somnar vid bordet.
Vet att jag skulle lägga in bilder, dom kommer snart....ha tålamod.

Trevlig valborg, drick lagom och åk hem försiktigt.
Puss o kram på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig Valborg till dig också! :)
Klockan är nu 00.21 och ja skall sova *gäääsp*...

Ses & Hörs,
Pyss på dig! <3

Anonym sa...

DU är utmanad av mig, kolla min db på hemsidan! Kopiera texten och klistra in, roligt!!! :D..

PYSS<3

Anonym sa...

Låter som en mysig valborg:D
Sorry om jag väckte dig i morse där:P Tyckte det var dags att gå upp;P
Synd att du inte kan hänga med till blansis! Men jag förstår,
Voi får se omd e blir utgång då, vore mysigt:D
Puss o kraaaam<3