tisdag 1 april 2008

Tur vid havet

Idag är det varmt, sol, ganska vindstilla. Jag började med att mata hundarna och sen tog jag Hedvig tillsammans med mina hundar och gick ner till stranden och havet. Eftersom det inte har varit så varmt innan så klädde jag på mig mina vanliga kläder...det blev oerhört varmt under promenaden...kläderna är dessutom svarta. Väl framme vid vattnet tyckte hundarna att det var skönt med ett litet dopp (jag hade gärna tagit ett också.). Trolla och Hedvig sprang längs stranden och ner i vattnet och upp igen. Elvira tog det lite lugnare och doppade tassarna lite. Tog massa bilder men orkar inte lägga upp fler...

Vi var ute ganska länge och jag lämnade in Trolla och Elvira i lägenheten, som hunnit torka under tillbaka vägen. Tränade lite med Hedvig innan vi gick till villan.
Inne så laddade jag in bilderna i datorn och sen satte jag mig i solen på altanen en stund medan hundarna sprang på tomten.

När Eva kom hem gick jag ut med Siiri, försök till att få igång det hela lite. Hon har idag försökt bädda ute, både i kojan och i en grop, men inte så mycket flåsande.
Sen fick Penny också komma ut på en runda.























1 kommentar:

Anonym sa...

Fin fiina bilder! Ser härligt ut!


puss