fredag 11 april 2008

Tårar i ögonen..

..ja, då var det sista dagen på den här praktiken. Har tårar i ögonen när jag tänker på att åka hem och ifrån alla här...men jag kommer tillbaka, var så säker!
Idag ska jag packa ihop, men innan ska jag gå ut med hundarna.
Jag har haft otroligt roligt och lärt mig mycket. Visst, allt blev väl inte riktigt som varken jag eller Eva tänkt oss men man lär sig nåt av det också.



Lilla valpen..

Beeline The Lady Smiles - Siiri



Trollängens My Catch Penny - Penny




Beeline Orchid Water Drop - Hedvig


*Jag med gänget *

1 kommentar:

Anonym sa...

Bästa Camillan - vi saknar dig redan! Kom tillbaka när som helst - och du vet att du är redan inbokad vid valplådan till nästa valpning...Tack så jättemycket för all hjälp och det jag har lärt mig av dig!
Kram