söndag 20 april 2008

Våren är här...

....och solen lyser stark, idag är det riktigt varmt, hundarna har sprungit på fältet idag igen och jag har lagt spår. Idag fick självklart kameran följa med ut.
Senare ska jag till Täby centrum och inhandla det sista inför skivan.
Skriver mer sen. Bilder:

Trolla njuter av att ligga ute på baksidan, dörren kan vara öppen på våren/sommaren.


Trolla har fått syn på fågeln...


Inte så bra bild, men bjuder på den ;)


Försökte ta en ståbild, blev inte så lyckad, men idag är jag generös så bjuder på den också ;)
Trolla visar sin "farliga" stil... passa dig kom inte nära!! *moorrrr* (i detta fall var det en jätte farlig sten!!!)
Trolla vet inte om hon ska följa efter Elvira...
"Kom nu då!, ja, väntar ju!"
Trolla hittade en stock att hoppa upp på, bra att träna balansen. (Den va ganska stor!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker Trolla vuxit Camilla! Det är inget jag bara säger, hon har fått ett mycket "mognare" utseende semn jag såg henne sist!!! Och hon har fått mer päls. Jättevavcker:) Forsätter hon i det spåret går det prima på världsutställningen:)
Hoppas det var bra i stan!
Kenneln heter Bayleaf´s, kika in där:)
Pussar gumman<3

Anonym sa...

Fina bilder även idag! :)... Trolla är mkt stilig och snygg...

Haha förlåt att ja roar mig, ska aldrig hända igen! :P... Har lite bilder men orkar inte lägga upp dem på direkten ;)

By the way, Zeb har kört viltspår nu :)... Freddie fick köra och jag tog kort (som vart dåliga) men iaf ;D...

Ses imorn.
Pyss<3