torsdag 17 april 2008

Jobb & vaccinering

Igår blev det inget inlägg, var nämligen inte hemma för jag och Humlan var på Dalarö och agerade serveringspersonal på en 40-års fest. Det gick bra, vi dukade fram mat och vin och kokade kaffe och städade undan och allt som hör till. Vi kom vid 18 tiden och åkte vid 23 tiden. Då var man ganska mör...köket låg på nedervåningen, lång stentrappa, och festen på övervåningen. Knän och rygg tog lite stryk.

Dom hade otroligt mycket mat, så vi fick smaka sen. Gott! Dom var iaf mycket nöjda med oss.
Jag sov hemma hos Humlan så mamma hade 3 hundar hemma, Trolla saknade nog mig för hon hade inte sovit hela tiden.

Idag hade vi lite sovmorgon så det var skönt. Inte så lång dag heller. Jag åkte bara i princip hem coh vände sen åkte jag och mamma tåget in till stan, med hundarna, och tog sista sprutan/vaccinationen mot TBE. Usch, dessa äckliga små fästingar!
Passade på att socialträna hundarna lite också.

Imorgon ska jag försöka lägga spår...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jo självklart ska ja fixa en hemsida ;).. haha näe...

Jasså så du tog TBE idag iaf, va skönt! Eller inte skönt med spruta men skönt så slipper du ta den imorn :)...
VILL OCKSÅ SPÅÅÅÅÅÅRA!!! Fan vart man än läser så spårar varendra människa! Varför har inte ja en spårglad hund?! :P...

Puss<3