lördag 12 april 2008

Hemma igen

Igår kom jag tillbaka till Stockholm igen, tåget var faktiskt i tid också. Men det blev lite trångt på tåget ett tag, 3 schäfrar, 1 flatcoated retriever, 1 border collie och mina två. Jag och tjejen med bc:n satt med sammanlagt 3 hundar på 2 säten, det var trångt!
Men alla hundar var trevliga och lugna, skönt när det går bra med så många hundar på liten yta.

Imorse tog vi en promenad på ängarna och sen åkte jag och mamma på en cirkus som vi var inbjudna till. Ung cirkör heter dom, det är barn som typ går nån cirkusskola. Dom var jätte duktiga. Sen åkte vi hem till Pia (hennes son var med i föreställningen) och fikade. Så nu har vi varit ute med hundarna och tränat och busat.

Saknar er i helsingborg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att ha dig hemma igen! Förstår att du saknar vovvarna och Eva i helsingborg!
Vem skulle inte sakna dig och flickorna lixom!?...

Jag saknar min lilla Lukas, han var grymt gosig den sista halvtimman innan jag skulle gå i fredags.. :'(...

Ses på måndag,
Puss

Anonym sa...

Minna började löpa så fort du lämnade stan! :-)
Välkommen på valpning veckan efter midsommar - håll tummarna!
Eva