söndag 6 april 2008

Tillbaka till Helsingborg

ja, idag på eftermiddagen åkte vi tillbaka till Helsingborg efter att spenderat helgen på Kennel Sanque´s. Det var kul och jag trivdes, åker gärna tillbaka nån gång. (Om Ingrid vill.. ;)...)
Christel kom och hämtade oss för hon skulle ändå förbi och hämta Bertha för att försöka få igång Minna med löpet. Så vi hade 5 springrar i bilen.
Tog massa bilder, över 200 tror jag.
Som ni förstår så lägger jag inte upp alla här...men några ska vi nog på plats med, kommer imorgon.

Lill-killen hade vuxit, såklart. Hundarna var nog lite glada att se mig.

Nu ligger mina hundar i sängen och snarkar. Trolla hade nog ganska roligt på kenneln. Märkte att hon har lite mjölk i tuttarna också.

Nu är det inte många dagar kvar...gäller att ta vara på dom ordentligt då.
Hörs imorgon.

Inga kommentarer: