onsdag 2 april 2008

Väntan..

Nu går vi och väntar..Siiri har satt igång men valparna kommer nog inte förens kvällen.
Jag och Hedvig har redan varit ute på ett pass. Hon och Trolla fick leka lite innan jag lämnade Elvira och Trolla i lägenheten. Hedvig och Trolla har verkligen hittat varandra, dom har så roligt ihop. Det är också en fröjd att se när dom verkligen sträcker ut hela kroppen i en kraftfull galopp för att springa ikapp.
Som vanligt tränade vi sen och på vägen tillbaka, nästan vid huset stod en bil och höll på med en brunn, det vi inte visste var att det fanns en man i brunnen så både jag och Hedvig blev lite förvånade när han kom upp från marken.
Dessutom måste jag berätta att vårat "träna-lösa"- ställe, den gamla tennisplanen som har varit lite skräpig och ovårdad, har dom plötsligt fixat till och städat och köpt nytt nät. Får väl se om vi kanske kan träna där iaf.

Penny fick en liten genomgång, alltså borstning, klippa klor och sånt. Inte så uppskattat av henne själv, men som vanligt finns det alltid en liten supporterklubb brevid som tittar på; nämligen Hedvig.

Lägger upp lite bilder för skojs skull.
Här är från bad-dagen igår:
Ser det inte ut som att tassavtrycket "står ut" iställe för "intryck"?
Visst ser det härligt ut när Hedvig får sträcka ut på stranden..
Elviras härligt mörkbruna nos..hon har blivit lite grå runt nosen däremot..
Trollas ljusa ögon har en viss charm...om ni kollar riktigt noga (eller klickar på bilden=större) så kan ni se min spegelbild i ögat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte snygga bilder, ser jätte härligt ut! Zeb skulle gäääääääääärna vilja springa och lattja i vattnet där med tjejerna tror jag! :D...

Hrm, joo de ser ut som tassavtrycker är utåt ist för intryckt. Coolt hehe! :)
Får kika in om de uppdateras senare ;)...
Hehe joo, men mår bättre nu och nu får du kommentarer på kvällen ;). Kika på vovve, har lagt in 4bilder på rottis med humör!!!

Puss / H