tisdag 18 mars 2008

Vintern gör comeback..

måndag 17/3: jaha...morgonpromenaden gick ganska bra, blåste lite, hade hört att det snöat i göteborg....slutet av promenaden kom lite hagel.

Gick bort till villan...storm, snöfall. Det blev mest inneaktiviteter då jag själv höll på att blåsa bort utomhus. När jag packade väskan för dom här veckorna hade jag inte snö i tankarna...trodde jag åkte mot våren.

Hundarna, eller framförallt Hedvig, tyckte att det var mycket skoj med snö. Vi tränade lite konster och sen tyckte hundarna att jag var ganska (eller mycket) tråkig när jag läste ur "Hunduppfödaren" och när jag gick ner i källaren och sorterade foton. Hittade förresten ett urklipp ur en tidning med en bild på Wixey´s pappa när han var valp, lite kul.

Inte så rolig dag, men vad gör man när vädret är som det är?
Får hoppas på att det blir en roligare dag imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj, här har jag inte heller skrivit :/... *slår mig på fingrarna*.... Hihi...

Ha de bra