lördag 29 mars 2008

Långpromenad

Idag tog jag och mina hundar en långpromenad. Vi gick bort till stranden, Trolla tyckte det var härligt att doppa tassarna i vattnet. Vi gick hela stranden bort till Råå och sen tillbaka genom typ skog och lite runt i området där.
Sen slappade vi lite och åt lunch sen gick jag bort till villan och tog ut Hedvig på en träningsrunda. Vi gick till tennisplanen med staket så då kunde jag träna med henne lös. Bl.a. inkallning.
Sen blev det en trevlig middag med efterrätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mumsigt med efterätt :)...
Imorn börjar allvaret igen för min del ;)... De har ju en rottis valp där nu som är väl 9½-10 veckor när jag kommer, lär väl bli "se men inte röra" haha! Beror på om hon kommit över att jag sa ifrån sist ;P...

Puss / Humlan

Anonym sa...

Jag vill också ha efterrätt.
Tindra blev mormor igår! 3 små flickor blev det. Hur går det med er tik?
Py