torsdag 13 mars 2008

Ojoj...

..klockan? har inte hört något som ringt, tyckte det var lite väl ljust ute för att vara 05.30...kanske för att jag försov mig!!! klockan var 7.47 när jag vaknade, Milton lämnas 7.30. På med kläderna och bort till huset.
Ingen skada skedd..tur. Tog ut Milton på engång, gick bort till gräsplanen och tränade lite. Gick vidare till andra ställen för att träna med störning. Sen gick vi bort till lägenheten eftersom jag inte hann rasta hundarna innan jag sprang iväg på morgonen. Så jag tog ut tjejerna och Milton på en runda. Gick också bort till gräsplanen för att tjejerna kunde springa och jag och Milton kunde träna med störning. I början var han väldigt fokuserad på tjejerna men sen sprang han jättebra! Stå har han verkligen lärt sig, hoppas det går lika bra på utställningen.
Sen gick jag och lämnade mina sötisar i lägenheten och gick tillbaka till huset.

Hedvig blev som vanligt jätteglad för hon visste ju att det var hennes tur att komma ut. Då blir inte Milton så glad.
Hedvig och jag gick omkring lite för miljöträning och så tränade vi lite utställning på vissa ställen.

Nu sitter jag vid datorn och går igenom lite papper och skriver checklistor. Leker lite med fotopogrammet också. Får se vad som händer sen.


Bild på Milton efter trimning. (kolla bara på hunden)
Hedvig:

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder som vanligt! Duktig du är att ta och fixai programet :)...

Ringer dig senare kanske..
Puss / Humlan