lördag 15 mars 2008

Lugnet före stormen....

Idag åkte vi (jag, Eva, Elvira, Trolla & Hedvig) iväg för att se när Easy skulle gå viltspår, anlagsklass. Fina skogar i området där spåret var lagt. Jag och Eva gick iväg en runda med hundarna så dom fick springa av sig och leka lite. Trolla och Hedvig busade och Elvira lunkade på för sig själv.
Skönt med lite bättre väder också. Solen skiner just nu utanför fönstret.

Elvira och Trolla har fått liten rengöring och borstning av behäng på benen. Eva har kollat burar och handlat matsäck.
Imorgon åker vi tidigt *gäsp*..ska hämta Milton vid 6.45. Men det ska bli spännande, fast inte så många hundar var anmälda, 45 stycken och då har vi med 5 stycken. Hoppas att det inte regnar imorgon bitti.

Nu ska jag rasta hundarna sen ska jag kila över till Eva och Svenne och kolla på melodifestivalen och äta lite.

Rapport kommer imorgon. Förhoppningsvis bilder också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för er allesammans imorrn! Du får ringa när de är klart! :)...

Hrm, mitt under röstningen och poäng utdelningen så fick hela Dalarö strömavbrott... Fluffens kanske, någon som gjorde med flit? För direkt när vinnaren var utsatt så kom strömmen tillbaka *hrm*

Pyss