torsdag 20 mars 2008

Sovmorgon

Idag tog jag och hundarna en riktig sovmorgon.
Det är inte så stor skillnad just nu från att vara i Helsingborg som hemma, jag och hundarna i eget hus.
Träffade pappa idag och var ute och övningskörde lite. Åkte förbi skavlöten och släppte som där. Kollade också på DTBK, som ska nog flytta lite och håller på att göra om.
Sen cyklade jag iväg och la två spår som får ligga över natten.
Cyklade hem och tog ut hundarna. Vi gick över fälten så dom fick springa ordentligt och sen tog vi skogen tillbaka. Träffade en trevlig golden pojke som Trolla lekte med.

Idag var det först sol och så kom lite snö och sen sol igen.

Skönt att hör att hundarna saknar mig lite...jag saknar dom också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skojigt att ha dig hemma ett tag iaf :)...

Pyss / H