onsdag 19 mars 2008

Hemma i Stockholm

Det här blir ett kort inlägg, men tänkte iaf skriva att jag har kommit hem till Stockholm. Tåget blev 40 minuter sent (känns som att tågen alltid är sena?). Hade inte med så mycket packning så det var lätt att byta tåg i Lund. Hundarna skötte sig den här gången också, dom sov hela vägen.
Jobbiga blev bara att Trolla inte riktigt kunde hålla sig....den här gången blev det ändå nästan 6 timmar på tåget och hon hade inte gjort något sen 14-tiden...så 5 meter från dörrarna på centralen blev det en liten olycka.
Dom blev väldigt glada när dom såg pappa och fick åka bilen.
Väl hemma blev väl Trolla lite besviken, hon hade nog väntat sig en pudel hemma.
Nu är iaf jag trött, men hundarna verkar ha vilat upp sig ordentligt.
Bad pappa ta med rådjursklövarna så jag kan lägga lite spår imorgon.

Hej Eva: hälsa hundarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du kom hem ordentligt! Här har vi sol och härligt idag - ska städa först och sedan långpromenad med hundarna. Vi glömde att du skulle visa mig hur jag skulle träna "snurra"!
Hundarna saknar dig, rusar till dörren så fort de hör ett knäpp...