söndag 18 maj 2008

Trött

Igår blev det ingen sovmorgon heller..gick upp och åkte till Södertälje, tar 2 timmar med tåg o buss. Jag hade båda hundarna med mej. När jag kommer till Södertälje börjar regnet ösa ner...hade ju inte direkt räknat med det..

Hundarna blev väldigt blöta..och jag med.
Det var en bra bit att gå från bussen till brukshundsklubben och folk kör ju som idioter..om man ser att det är någon som går på vägen och det är blött och lerigt kan man väl bromsa lite..?
Var bara kvar på utställningen i typ 2 timmar. Det var bara blött o kallt.

Så vi åkte hem o jag bytte om och åkte sen hem till Fredrik och kollade på film. Vilket råkade bli lite sent, så jag kom hem vid 2 på natten. Inte blev det bättre när jag sen vaknade av mammas väckarklocka 8 på morgonen...inte så mycket sömn.
Idag har det varit gårdsstädning, så jag har varit ute och sopat och fixat. Sen fick hundarna en promenad.

För övrigt så håller köket på att göras om lite så för tillfället så har vi inget vatten...

Nu sitter jag och försöker få klart lite skolarbete, men jag skulle hellre göra andra saker.

5 kommentarer:

Anonym sa...

*tummen ned* för skolarbeten! :(... Finns mkt som man hellre gör än skolplugg...

Ha de bra,
pyss

Anonym sa...

Haloo:D
Vilken otur me regnet:/ När du åkt så långt o allt... Förstår att du inte stannade så länge! Mysigt med film:)
Ska oxå plugga lite ikväll *suck*
Ses imorgon till amtten:D
Pussar<3

Anonym sa...

STORT TACK för att du släpade dig och dina vovvar till Södertälje I DET VÄDRET!!! och för att du tog med dig fåglarna.

Lycka till med ditt skolarbete!
Hoppas du har tinat upp nu..
//Hälsningar Lena, Atlaz och Ginger

Anonym sa...

Kul att se att du fortsätter med bloggandet! På det viset har vi ju lite "koll" på dig :-)
Snart åker vår valp och nästa vecka ska vi göra ultraljud på Minna för säkerhets skull. Hedvig hälsar att hon saknar dig och Trolla mycket!

Anonym sa...

Hej!

Hur är det med er? :) Lite seg är jag på att svara, men antog iaf utmaningen du gav mig förut ;)

Ha det bra!

/Linus, Felix och en stackars matte som också måste göra skolarbete (har en hemtenta som jag borde börja med ordentligt) *uff*