lördag 3 maj 2008

Mc-dag

Idag blev det ingen hund-dag. Jag och Sofia styrde kosan mot Barkarby och "mc-dagarna". Ni kan själva få spekulera i olika anledningar varför vi va där och kollade på motorcyklar...
Det fanns några tält med försäljning, hojjar som man kunde provköra på banan, vilket lockade mycket folk. Annars var det allmänt mycket folk som hade samlats med sina hojjar.
Vädret blev iaf fint och det var en rolig liten utflykt med massa snack.
Fast jag måste säga att bilträffar är roligare ;)



Ikväll orkade jag inte laga mat så det blev pizza....


Imorgon ska jag trimma två springrar och sen ska hundarna få gå spår.

Bild från mösspåtagningen...Freddie har tagit bilden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* så de bidde Pizza iaf ;)...
Fin bild :)

Pyss

Anonym sa...

Låter som en trevlig helg:)
Jag gillar bilden mycket:D Jag e jue med på den:P
Imorgon e de idrottsdag:D E du laddad? Själv e man sjuk, men laddad endå;)
Ha dte bäst! pussar<3
P.s. mina päron var som sagt på mc dagarna dom me:)