onsdag 14 maj 2008

Jaktskyttebanan

Idag har jag varit med skolan på jakyskyttebanan för att träna att skjuta. Låter lite konstigt att man gör det med skolan men det ingår i jakt & viltvård och om man ska ta jägarexamen. Det var kul även fast jag kanske inte träffade lerduvorna när de for fram i luften...Känner nu att det känns lite i typ axlarna. Det enda tråkiga var vädret, typiskt att det ska regna när man ska vara ute.


Igår var jag hos brorsan som fyllde år, Grattis Niclas! Träffade lite släkt o käka lite tårta och kakor.


I måndags var jag på paralell klassernas skiva inne i stan. Det var kul, men jag var ganska trött innan så jag åkte hem vid 01-tiden.


Orkar inte skriva så mycket, armarna har jobbat hårt idag ;)
Här är jag, på skjutbanan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild på dig ;)... Man är inte van att se dig med vapen ;p...
Du kan öva med vårat luftgevär om du vill ;)...

Pyss<3

Anonym sa...

Okej, så nu får man akta sig för dig när du ränne rrunt på stan med vapen:P Eller iaf i skogen;)
Skoj att ni hade de bra:D
jag sitter i skolan nu, du har jakt o viltvård o jg ska ha sällskapsdjur:) Vi ska iväg till hunddagiset.
Ha det bäst! Pussar