lördag 10 maj 2008

Glenns Orkester

Igår började jag morgonen med att gå ut me hundarna, som vanligt, och så la jag två viltspår. Åkte sen till skolan och hade två lektioner sen åkte jag en sväng förbi stan och sen direkt hem. In och hämta Trolla och så gick jag, Trolla och Freddie, Tindra ut i skogen för att gå viltspåren. (Tindra skulle gå på anlagstest idag,lördag. Som hon klarade! Grattis tjejer!)

Sen var jag tvungen att skicka iväg Freddie och Tindra då jag hade lite saker att göra innan jag skulle ta tåget till stan.
Några timmar senare satt jag på tåget in, mötte upp pappa och Louise och så åkte vi till Globen. Vi skulle se Glenns Orkester, som hade hyrt Annexet. Det är pappas jobbarkompis som spelar i bandet. Dom spelar lite blandad musik. Dom tar kända melodier/låtar och skriver egna roliga texter till. Rolig show bjöd dom på också. Det var ganska mycket folk där. Jag hade lite tur att få skjuts hem med en av pappas andra jobbarkompis som bor i samma område som mig. Skönt att åka bil hem istället för tåg mitt i natten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas Orkestern va bra ;)...hihi.. Grattis till Apporterings-tävlingen med Piiran! :D.... She's still going strong ;)...

PYSS<3