söndag 4 maj 2008

Åka hit o åka dit..

Idag har jag åkt runt..började med hundpromenad, vilket va alldeles för varmt..hundarna blev också trötta.
Tog iaf sen tåget till Ösby och blev hämtad av Helene & Scott. Scott skulle få sommarfrisyr :)

Fick skjuts tillbaka till stationen o sen gick jag vidare och klippte Titti, som också fick en sommarfrisyr. Tog sen tåget hem och kollade när bussen skulle gå, hann äta lite också, sen åkte jag och hundarna till Maria och hämtade lite blod och en klöv, så vi kan lägga spår sen.
Vi snackade av oss lite och sen gick jag en bit hem och tog sen bussen hem.

Nu har jag städat, tvättat och diskat.
Nu tar jag o hundarna det lugnt resten av kvällen..

Ta´t lugnt! Puss o kram

1 kommentar:

Anonym sa...

En givande dag alltså ;)
många sommarfrisyrer bidde de idag alltså hihi...

pyss