fredag 16 maj 2008

Ledig dag men ändå fullt upp..

Igår var jag ledig från skolan. Hade bara en lektion med arbete som kunde göras hemma så läraren sa att vi kunde va hemma.
Även fast man är ledig så har man alltid saker att göra. Blev en tur till Bromma o köpte hundmat..*poff* så va 1000kr borta...men fick med mej en hel del hundmat hem..

Idag vaknade jag innan klockan hade ringt (5.30) av att det regnar...*suck*..åkte till skolan vid 7 och slutade sen vid 11. Åkte hem o kände verkligen för att sova men icke...gick ut med hundarna och sen hann jag bara kolla på tv en stund innan det var dags att åka igen. Åkte till Mörby o trimmade en hund och sen tog jag bussen förbi Maria o hämtade upp lite saker. Sen äntligen..kom jag hem för kvällen! Skönt att bara ta det lugnt! Hade dock tänkt att göra lite skolarbete, men orkar inte nu..tar det på lör/sön.

Imorgon bär det av till Södertälje o SSRK´s utställning, ska inte ställa ut men man måste ju kolla ; )
Tar med mej tjejerna så dom får lite socialträning : )

Ha en trevlig fredags kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Givande dag... Ja har gjort liite religion idag, men orkar inte mer nu! Man lär väl få sitta hela denna helg också :S...

Ha så skoj på ust. imorn :)...
PYSS