söndag 11 maj 2008

Fixardag på klubben

Idag blev det ytterliggare en tidig morgon. Ut med hundarna sen skulle jag ner till klubben. Vi hade bestämt att vi skulle ha en "fixardag", laga lite hinder, fixa planerna m.m. Lotta kom och hämtade mig och så åkte vi till k-rauta och handlade spik, kniv, lim, tejp etc.
På agilityplanen var det riktigt varmt, annars brukar det fläkta lite eftersom det är så nära vattnet...så vi satt i solen och spikade och limmade diverse saker.
Sen blev det lite paus med korvgrillning. Jag fick också könsbestämma Sofias kaninungar, så om ni känner för att köpa en kanin finns det till salu, jätte söta och väldigt tama och keliga.
Fortsatte sen med mer hinderlagning innan vi åkte hem.

Var hemma en liten stund sen åkte vi till badet så hundarna (läs Trolla) fick simma lite. Trolla hoppade i från bryggan utan att jag hade kastat nåt. Såg en liten snok som simmade också.
Trolla fick simma några vändor sen åkte vi hem igen.

Nu ska jag plugga inför provet imorgon. Ha dé!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en rolig dag :)... Åh kaninungar är så söta! :D.. Skönt att bada lite för vovvarna också :)

Pyss

Anonym sa...

Låter som en trevlig helg:D Grattis piran och Camilla till vinsten:) o Trolla va dukig som försökte och hade viljan:D
Dukriga ni e som fixade på klubben!
Ses imorgon! Pussar<3

Anonym sa...

STORT GRATTIS till prestationerna på Springer Östras Aktivitetsdag!!
KUL att få vinna igen :)

Tack för ditt inlägg i vår blogg.
Vill jätte gärna köpa fåglar..hittar inte någon mail adress till dig, kan du maila mig och tala om vad för pippi som finns, hur många och priset?
angus@comopaqnet.se

TACK SNÄLLA!!!

Ha det gott med dina hundar
//Hälsningar Lena, Atlaz o Ginger