onsdag 7 juli 2010

Tuva

Igår åkte jag och Tuva till kista o tränade agility med Stina o Dell o Vincent.
Tuva har ju aldrig kört agility förut, men det gick bra! Efter en halvtimme så kunde vi köra en kort kombination med hopp, tunnel, hopp. Hon var lite tveksam till balanshindrerna, men det löser vi.

Idag tog jag med mig alla 3 hundarna till jobbet. Inga problem där heller. Tuva tyckte nog att det var ett bra ställe för där fick man märgben o vom ;)
Sen fick hon en ny leksak också...som hon snodde ur min väska på vägen hem.
Natten till idag har alla 3 sovit i samma biabed..inte för att det inte finns hundsängar i detta hus.. (det var väl mysigt ;))

Vi har också tränat lite kortare lydnadspass, men vi känner ju inte varandra såå bra ännu så kraven är inte så stora.

Får se vad vi hittar på imorgon ;)
Känner mig väldigt glad för tillfället! O det känns bra, va länge sen..

Inga kommentarer: