torsdag 8 juli 2010

Sol o bad

Idag är det väldigt varmt!
Jag o hundarna gick ner till sjön o badade lite :) Trolla börjar uppskatta Tuva lite mer nu, hon vill leka lite o undersöker vad Tuva håller på med o så.
Sen har vi haft leta-godis-lekar på tomten. Och så skulle jag äta lite vattenmelon men då stod det tre andra som påstod att dom minsann skulle smaka...så dom fick varsin bit, men var icke nöjda. Elvira vet ju hur man äter melon, (asså som jag äter den, man biter av utan att ta med skalet om ni fattar) Trolla börjar lära sig men har inte riktigt tekniken o Tuva såg ut som ett frågetecken..haha..
Nu ligger dom ner o sover.

Igår kväll blev det lite pälsvård på Trolla. Borstade igenom hela henne och så klippte jag klorna på alla tre. Sen somnade jag på soffan o vaknade strax före 4..gled vidare till sängen då :P


Jag ska städa lite o sen åka iväg en liten sväng. Först sola lite o njuta av vädret :)
Imorgon får Tuva åka hem till Monika över helgen. Ska nog träna lite agility innan hon får åka ;) Så det blir väl gå upp tidigt så det inte hinner bli så himla varmt... någon som är sugen på att träffas i kista o träna fredag morgon? ;)

Inga kommentarer: