torsdag 15 juli 2010

Inget internet

Anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag nu är att jag inte har haft något internet hemma! Känner mig helt handikappad!
Nu sitter jag hemma hos Maria (www.koppartrollets.se) så då kan jag uppdatera mig lite ;)

Hämtade Tuva i måndags. Har inte hunnit träna så mycket, dels pga av jobb o så värmen!!
Dom verkar tycka att det är helt okej att vara på jobbet på dagarna iaf, där är det ju svalt o skönt!

Trolla o Tuva leker mer o mer för varje dag, o Elvira verkar tycka det är skönt också för då kan hon va ifred när hon ska rulla sig i gräset..haha

Idag har dom sprungit i skogen med Enzo (en hanhund från Maria´s första kull). Han var mest intresserad av Trolla. Elvira försökte få lite uppmärksamhet också..tror hon gillar "småpojkar" (han är bara 1 år)..hehe

Kanske blir viltapportering imorgon. Vi får se. Nu väntar sängen. Go natt!

1 kommentar:

BRUS/Humlan sa...

Heey Wasowski!
Missat att du bloggat några ggr, men då ska ja kika in oftare hihi... :) Nu har jag läst igenom allt sen sist jag läste.

Tuva är verkligen fin och skoj att du kan ha henne :).

Haha, så Elvira gillar småpojkar, hmm.. Jo de klart, Lammkött gillar väl de flesta ;D...

Puss <3