måndag 5 juli 2010

I´m back! ;)

Hej! Undrar om det finns några bloggläsare kvar? :P
ja skriver ändå så får vi se..
Det var ju ett tag sen nu, har varken funnits tid eller motivation att blogga, men tänkte om jag skulle försöka mig på det igen..

En snabb uppdatering om tiden som har varit då:
Jag och hundarna är nu tillbaka i täby hemma hos mamma. Tänker inte skriva om mina privata relationer mer än att det tog slut med pojkvännen sen 2 år men jag är lycklig igen...

Elvira börjar bli gammal, ibland tror jag att hon har blivit lite senil..
Trolla får ta det ganska lugnt, vågar inte påfresta hennes höft. Hon simmar 1 gång i veckan i bassäng. Nån utställning har det väl blivit med slät 1:a.
Mamma´s hundar: Betty har tagit 3x 1:a pris lkl 1 samt sitt första CERT! Paisley börjar växa till sig så förhoppningsvis blir det lite utställningar till hösten.

Det är fortfarande mkt saker kring Niclas o det har snart gått ett år...

Just för tillfället sitter jag med 3 hundar hemma.. Tuva (Hi-Design´s Special Edition) är hos mig på "träningsläger" denna vecka. Ska se om det kan bli min tävlingshund :) Ska prova agility imorgon.
Idag har vi varit nere vid sjön o badat så alla 3 ligger nu o sover...

Kanske kommer rapport från agilityträningen imorgon då...

3 kommentarer:

Humlan sa...

Hej hej!
Your back in the saddle! Kul med lite läsning här. Hoppas de fungerar på träningsbiten med nya tävlingshunden :). Måste få träffa henne :).

Glenn hälsar att du får sitta i hans säten när du vill ;)..

Puss <3

Michelle sa...

välkommen tillbaka!

Marie sa...

Välkommen tillbaka gumman..
Äntigen vad vi har saknat dig här.. :-) <3
Kul med en ny tjej.. hoppas det går bra..
Puss puss <3<3