tisdag 17 juni 2008

ylande inkallning (?)

ja..jobbet fortsätter så därför går det lite trögt med bloggande o uppdatering av hemsidan.

nu har iaf pm till världsutställningen kommit! va inte så många springrar anmälda..trodde det skulle va fler.

det jag tänkte berätta som liten rolig grej är vårt nya påhitt.
jag skulle mest prova o yla för att se om trolla kunde. när jag har ylat förut så har man kunnat få igång elvira så hon ylar.
så när vi va ute (tänkte det kunde va bra om det inte va allt för mkt folk runt omkring) o hundarna gick före så stanna jag o ylade (é já knäpp eller?! ) och trolla tvärvänder och kommer i full galopp.
så hon uppfattar verkligen ylningen som en samlingssignal eller om man vill kalla det inkallning (?).

ska försöka skriva nån mer gång nu innan midsommar ; )

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha vi ylande massor på kvällarna på SOS... (saknar!), alla hundar vid vårat hus kom igång och ylade tillsammans med oss, jätte sött! :)

Härligt att hon kommer på ylande(inkallning) hehe ;)...

Pyss

Anonym sa...

Hmm kanske man ska pröva då:P att yla när jag kallar in voffarna:D
Hoppas du mår bra:D
Pussar<3

Anonym sa...

Trevlig midsommar önskar den "gamla läraren". Kramar i massor.Tessan.