fredag 13 juni 2008

studenten & jobb

nu var det ett tag sen jag skrev igen...men det är mycket att göra så bloggandet har legat lite på "hyllan".

Förra torsdagen tog jag iaf studenten!! vi hade jätte roligt och åkte båt istället för flak. rektorn höll tal och vår lärare sa några ord till oss också.
sen fick vi springa ut och möta familj och vänner.
Annan rolig sak också var att en klasskompis fick barn kvällen innan studenten och kom iaf! Grattis Greta och Mattias!

Hemma var det lite buffé och tårta med släkt och vänner. och på kvällen åkte vi till stan och gick ut på krogen.

Hela den här veckan har jag jobbat 8-16.30. jag jobbar numera på telia.

Idag fyller Bookie år! Grattis!!
I helgen ska jag bara ta det lugnt..tror ja....

Trevlig helg! puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp där satt den! ;).. Ett nytt inlägg :P...

Rätt skönt att ha en bestämd tid iaf, även om den är 8-16.30. Jag har olika tider varje dag nästan de är lite jobbigt att inte kunna veta exakt vilken tid man går hem varje gång... Fast sen är de skönt att kunna få lite sovmorgon också..

Skönt med slappa-helg :).
Har varit en hel del de senaste veckorna!

Vi måste ses sen en helg och göra vår grej ;)... Du fattar Driver no.2....

Puss <3

Anonym sa...

Det har hönt mycket senaste veckan...har lite svårt att hänga på. Det är bra att du vilar i helgen så att du är redo för mig på midsommar...;)

Ha det bra och hör av dig om det är något, jag lovar att göra det samma...

py