onsdag 25 juni 2008

Löp igen!

Jaha..tänkte skriva lite om midsommar, men gör det när jag kommer hem. Nu sitter jag på jobbet, har lite rast.

Denna vecka bor Tove hemma hos mej och tar hand om hundarna på bästa sätt, men det kunde har vart bättre...Trolla bestämde sig nämligen för att börja löpa...lagom till att Tove skulle komma med sina hanhundar och för att världsutställningen närmar sig..

Det är 3:e gången hon löper och det har inte ens gått 1 år sen första gången!...tycker det skulle räcka med 1 gång per år : p

Återkommer senare...måste ju faktiskt jobba lite också...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja löp igen kanske inte är så roligt, och framför allt inte innan världsutställningen... De går inge bra för dig och mig alltså :P haha!!

Min hund fäller som ett svin?! (de fäller iofs inte...)

ha de bäst,
PUSS driver no2.

Anonym sa...

Det var en jävla massa löp på den där tiken...det blir ju sååå jobbigt för alla hanarna så jag hoppas att du håller henne bakom lås och bom ;)
(ska bra understryka att detta inte är ett påhopp mot hanhundsägare)

Om du behöver nåpgon hjålp eller kanske bo hos en vettig människa under tiden då wds håller på så finns jag alltid till hands.

Py

Anonym sa...

Hihi nu e jag hemma igen då:P Du måste sakna mig mkt redan;)
Jag tkt de va bra att Skrollan började löpa för att då fick jag mitt test på felix:P O de funkade jue riktigt bra:P..
Men dina tjejer va så lättsamma att ha så bara säga till om du ebhöver mer hjälp:) + att lilla jag tklr de e skönt att bo i min C7o familj där de elite närmre till civilisationen:P
Men du tänkte dra till Florida ett halvår:) Lust att ha pöjkarna då:P?? Haha skojja bara.
Puss på dig lilla modell;)