söndag 15 mars 2009

Spår

Nån som vill köpa en Jeep Grand Cherokee..har en till salu..http://www.blocket.se/vi/20639423.htm?ca=11_s

Grattis till pappa som fyller år idag.

Igår la jag ett viltspår till Trolla som fick ligga ca 4 timmar, det gick bra. Hon gick rakt på, ringade första vinkeln, tog andra vinkeln direkt och hittade bambi.
Imorse la jag ett nytt spår som vi ska gå ut o ta nu om en stund.
Idag har jag också klippt Fredrik...ja, hundarna klippte jag förra veckan..
Har planerat in två eller egentligen 3 utställningar nu. Dessutom åker vi till gotland en sväng :)
Innan dess är det lite andra aktiviteter på g som tex, bilmässa.
Lite bilder från Skellefteå.









Puss o kram









4 kommentarer:

Anonym sa...

Sötnosar ni är tillsammans!! :)
Åh vad är de för uställningar, skoj!! När åker du till gotland, ska du på uställningen där?!
TELL ME EVERYTHING!!! ;D

Fina och härliga bilder i inlägget iaf! :)
PUSS LOVE YAH

Anonym sa...

Jättehärliga bilder från norr:D
Vi får ringas snart så du kan berätta hur det var:)
Puss och kraaam<3

Anonym sa...

haha, jag såg det! så jäkla kul! grattis i förskott förresten!:D

Anonym sa...

GRATTIS CAMILLA!! <3