söndag 22 mars 2009

Min födelsedag!!!

Idag fyller jag 20 år!

Igår blev jag överraskad med ett litet kalas!
Jag fick sitta med ögonbindel i bilen o sen åkte vi till Täby, där några kompisar o några kusiner hade samlats. Det var jätte roligt att se alla, många som man inte har sett på länge :)
Fina presenter fick jag också!

Efter lite fika o mingel i Täby, drog några av oss vidare in till stan, till krogen ;)
Jätte rolig helkväll med kompisar, musik o dans.

Idag har jag o Fredrik varit på bio o så har jag fått lite mer presenter!

Tack allihopa för att ni kom o för alla hälsningar o presenter!
Puss o kram

PS. Gå in på clubtoxic.se så hittar ni bilder på oss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och tack igen gumman! Men NEJ gå inte in på clubtoxic :P man ser ju förj*vlig ut haha puss puss

Anonym sa...

Va roligt att du blev nöjd och glad iaf! :D... Hade gärna följt med till krogen. Men vi får väl dra tid fler ggr ? :)...

PUSS <3

Anonym sa...

Glad att du är nöjd:D Du var värd det här gumman:)<3<3
Skoj em bio oxå:D!!
Jag måste oxå se den:P
Till humlan: självklart ska vi "kroga" oss många fler ggr:D
Pussar<3

marie sa...

HEjsan!!
Tack själv..
Var ur trevligt..
ska gå in och kika på bilderna på er..
Puss och kram