söndag 16 november 2008

Första snön..inte långvarig..

imorse när jag gick upp märkte jag att det snöade utanför fönstret. Men eftersom det var plusgrader ute så var det inte mkt som stannade kvar på marken.

Har umgåtts med älsklingen i helgen, det var mysigt <3
Har inte så mkt att skriva i övrigt.
Har vart ute o gått väldigt mkt den här veckan, typ 1 mil om dan...

Försökte mig på lite hemma träning idag (typ, sit-ups, armhävningar..)...men måste säga att det är lite svårt när man har (får) 20+ kg elefant (läs: söt Trolla som bara vill gosa) som ska ligga på en...är inte riktigt redo för extra vikter ännu...
Tänkte försöka komma igång med lite träning varje dag, måste bara bestämma mig i huvet först.

Hund2008 närmar sig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en mysig helg:)
Vad duktig du är som tänker börja träna:D Borde jag oxå göra;)
Du kan låna Billy o börja att träna med:P 2,8 kgs vikt e väl lagom:P Sen kan du gå över till felix o sen till Elvira:D O sist, men inte minst TOLLA;)
Ja snart är det HUND2008:D Jippihooo:D
Puss gumman<3