torsdag 20 november 2008

100 inlägg

såg nu när jag skulle skriva att detta blev inlägg nr 100!!

nu har det blivit lite kallare ute o lite snö ligger på marken.

i måndags och tisdags fick jag hoppa in o jobba lite på ett hunddagis. En kompis ringde på förmiddagen när jag var ute med hundarna o frågade om jag kunde komma omedelbart o jobba lite..så det var bara o springa hem o lämna hundarna o duscha sen satte jag mig i en taxi o åkte dit.

igår var jag ute länge med hundarna i skogen, det var så skönt med lite sol..blir nog länge idag också.

Imorrn e ingen vanlig dag för d e piirans födelsedag....(glöm ej!)

Sitter o kollar lite jobb som vanligt, men jag hoppas att jag får svar på min senaste jobbansökan snart...

aja, kanske hörs senare...ska väl börja röra mig mot skogen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med långa hundpromenader:)!!
Jag ska inte glömma imorrn:D Piiran e speciell<3
Jgab kommer o hälsar på någon dag:D
Kyss o puss ;)<3<3

Anonym sa...

Hihi har redan grattat Piiran! <3.
Vi kommer ALLTID ihåg älsklings Piiran!! Åh va var det för hunddagis?...

PUSS <333

(har du sett min NYA hemsida,
http://rackarunge.se )