torsdag 1 maj 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Humlan (http://www.blogtown.se/blog.php?id=zebulonohumlan).
Liten rolig grej bara (mina svar blir nog mest hundrelaterade):

För 15 år sedan (1993): Föddes vår första springer (Wixey) i april på kennel Winner Ghost´s. Jag fyllde 4 år.

För 10 år sedan (1998): I december föder Zassa två små "puff" valpar.

För 5 år sedan (2003): Vår älskade Wixey går bort, men ett nytt ljus kommer in i mitt liv, nämligen Elvira. Elvira får också CERT på utställning med sin tidigare ägare.

För 3 år sedan (2005): Börjar på Djurgymnasiet, inriktning Hund. Elvira blir godkänd i anlagsklass viltspår.

För 1 år sedan (2007): Jag får hem en liten söt springer flicka från Norge, kennel Zelini, Trolla. Tyvärr går vår powder puff Zassa bort, 13 ½ år. In i familjen kommer också yrvädret pudeln Betty.

För 3 månader sedan (januari): Jag och Trolla tar en tripp ner till Göteborg, resultaten är inget att skryta med, men vi hade en trevlig resa. Årets första förskylning kommer också.

Igår (30 april 2008): Var jag hemma, övningskörde och kollade lite på brasan.

Idag (1 maj 2008): Har jag vart ute med hundarna och mest slappat.

I morgon (2 april 2008): Ska jag övningsköra med pappa.

Om 1 år (maj 2009): Bor jag kanske inte hemma ?

Jag utmanar: Karoline, Emelie, Jennie, Sofie.

Inga kommentarer: