söndag 27 juli 2008

Rättvik nästa!

Ja, nu kom jag på att jag skulle skriva ett inlägg innan jag åker. Klockan är nu 23:21. Pappa kommer och hämtar mig o skjutsar mig till centralen innan kl: 7 imorrn bitti.
Måste gå upp hyfsat i tid också, ska duscha, gå ut me hundarna, packa det sista, äta etc..
Nu tror jag att jag har packat det mesta, så jag håller på att städa av huset lite, samt kör en sista tvättmaskin som får torka under natten.

Tåget till Rättvik går vid 7.44, om jag minns rätt, så jag ska möta upp Sara på centralen sen åker vi!! Kommer väl fram vid 11 till Rättvik o där möter vi Tove o Sofia.

Hundarna har fått en liten finputs nu på kvällen också..vill ju inte åka iväg me otrimmade hundar ;P
Förresten ser Elviras tass bra ut, så vi får hoppas att det fortsätter så.

Idag var jag på dop. Höll på med blomsterarrangemangen till borden ända till 2 på natten, men dom blev riktigt bra faktiskt.

Nu ska det sista fixas sen väntar sängen, men bara för en kort stund.
Höres i veckan!
Puss o Kram, Va rädda om varandra <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni har de bra :)
höres...

Puss

Anonym sa...

Inge nytt :(

Anonym sa...

Saknar min Wasowski!!!! <3